Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

θαλασσινά κεριά

θαλασσινό κερί

 ανάγλυφο θαλασσινό κερί

θαλασσινό κερί

5 σχόλια:

  1. Φανταστικά!!!! και πανέμορφοι οι χρωματικοί συνδιασμοιί! Τα φιλιά μου Μανθούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφα είναι Μανθούλα,κάνω κι εγώ τώρα τις πρώτες προσπάθειες με κεριά γιατί αν και μ'αρέσουν δεν τολμούσα να ασχοληθώ.Τα κοχύλια πώς τα εμφανίζεις απο το κερί;;Τα κολλάς μετά; Γιατί αυτά που έβαλα εγώ αχνοφαίνονται,όχι τόσο καθαρά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μανθούλα
    Δεν έχω λόγια.Είναι πανέμορφα!!!!!!!!!!!!!Αλήθεια τα κοχύλια πως τα κολλάς;
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγγνώμη κορίτσια που άργησα να σας απαντήσω . τα κοχύλια τα βάζω μέσα στο κερί. Προσπαθώ όσο γίνετε να είναι προς την εξωτερική πλευρά και μετά τα βοηθώ να εμφανιστούν καλύτερα με το να λιώσω λίγο το κερί με το πιστολάκι. Ελπίζω να σας βοήθησα. Καλή επιτυχία. τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή